suvi

Konunun çiçekle alakası yok :)
çiçekleri sevdiğini söyleyen bir kadının çiçekleri sulamayı unuttuğunu görürsek onun çiçek sevgisine inanmayız.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İnsanlar hangi dünyaya kulak kesilmişse öbürüne sağır"
Eğer şimdiye kadar başımıza gelenler bize bir şey öğretmediyse bundan sonra bildiklerimiz hiçbir işe yaramayacaktır.
Bekleyen her şey bir gün solar ve ölür. Bu bir papatya da olabilir veyahut umut da
Varlığı büyük boşlukları dolduracak mahiyette değildi fakat yokluğu müthişti.