suzan

suzan
@suzand4
°•☆.°•
Hep yazmak istiyorum. Ama ne lüzumu var ? Bu kadar yazdım da ne oldu?
Sayfa 156
Reklam
Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka türlü bir hayatına mevcut olduğunu, benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin.
Sayfa 155
Bir insana bir insan herhalde yeterdi. Fakat o da olmayınca?
Sayfa 143
Içimde yarı kalmış bir konuşmanın üzüntüsü vardı.
Sayfa 137
Bir insan diğer bir insana bazen Hayata bağlandığından çok daha kuvvetli bağlarla sarılabilirmiş.
Sayfa 124
Reklam