suzan

suzan
@suzand4
°•☆.°•
Şimdi, geldiği kadar sebepsiz ve ani, çekilip gidiyordu.
Sayfa 119
Reklam
Fakat karşındakinin her kanaatinin doğruluk benimsemek için vesile aramakta Bir nevi ruh yakınlığı alameti değil miydi ?
Sayfa 101
Goreceksiniz ya, ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.
Sayfa 88
Bir kitabı okurken geçen iki saatimin ömrümün birçok senelerinden daha dolu daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım..
Sayfa 82
Fakat bu hep böyle değil midir? birçok şeyleri ihtiyacımıza ancak onları görüp tanıdıktan sonraki keşfetmez miyiz?
Sayfa 82
Reklam