BİRİ

BİRİ
@suzi34
"Kimsenin konuşmadığı bir dil gibiyim, Kimsenin inanmadığı bir deli, Yazarın bile okumadığı kitap, Hiç çalmayan bir şarkı, Hiç sorulmayan soru gibiyim, Kalabalıklar içinde varım ama yok gibiyim..." Murathan Mungan
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Müthiş sıkılıyorum. Daha kötüsü, insanlardan soğuyorum galiba… Oysa ben onlarsız, onlara güvenmeden edemem. Ama elimden ne gelir. Sevgiden, yakınlıktan, insanca davranmaktan anlayanlar o kadar az ki… Büsbütün kabalaşmaktansa, uzaklara gitmek daha iyi." Edip Cansever
1000Kitap
Kendine yapabileceğin en iyi yatırım; -Risk alın -Yetenekler edinin -Eğlenme ve öğrenme arasında denge kurun -Seyahat ederek ufkunuzu genişletin -Kitap okuyarak ufkunuzu genişletin -Ufak birikimler yapın -Pozitif alışkanlıklar edinin -Bilgi temellerini atın -Arkadaş seçiminizi doğru yapın -Takip ettiğiniz şeylerin kalitesini arttırın -Planlı programlı yaşayın -Yeni bir şey öğrenin -Dil öğrenme konusunda kendinizi geliştirin -Güne erken başlayın -Ertelemeyi bırakın -Farklı aktiviteler deneyin -Sağlıklı beslenin ve spor yapın -Kötü alışkanlıklarınızı azaltmaya çalışın -Bir amaç ve hedefiniz olsun -Iyi bir insan olmaya gayret edin -Farkındalık, meditasyon çalışın -Hissederek dua edin -Kendinize yatırım yapmayı asla bırakmayın "Kısacası GELİŞİMİNİZ için elinizden gelen her şeyi YAPIN."
1000Kitap
Hiç yanlış yapmadım diyemem ama hep ne hissettiysem onun peşinden gittim, bazen çok doğru olmadığını bildim yaptıklarımın, bazen de yanlış olmasına rağmen doğrunun peşinden koştum elimden geldiğince. İnsan hissettiği yerde, durduğu kadar..!! Her şeyi kafada bitirmek gerek. Şimdi ise temiz bir sayfaya merhaba ;)
1000Kitap
Sen iyiyken dünyanın en harika insanısındır, sabrın sınanıp da tersini gösterince senden kötüsü yoktur. 'Ne hale getirdim' denmez, işte 'sen busun' denir. Artık gürültü patırtı istemiyorum. Yağmur sesiyle kendimi dinlemek istiyorum. Iyi geceler💫🌧
1000Kitap