Hiç yanlış yapmadım diyemem ama hep ne hissettiysem onun peşinden gittim, bazen çok doğru olmadığını bildim yaptıklarımın, bazen de yanlış olmasına rağmen doğrunun peşinden koştum elimden geldiğince. İnsan hissettiği yerde, durduğu kadar..!! Her şeyi kafada bitirmek gerek. Şimdi ise temiz bir sayfaya merhaba ;)