"Mutluluk hissediyorsun, mutlu OLuyorsun. İşte insan, OLAN'dır. Ne olmak istiyorsa, OLABİLENDİR. Oluşu deneyimleyebilmek için, bir şey olmayı deneyimleyebilmek için tasarlanmıştır."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
-Hayatta 3 yanlışım oldu Olric.
+Ne gibi efendimiz?
-Tanıdım, inandım, güvendim. Ama 1 doğrum oldu.
+O nedir efendimiz?
-Sevmek Olric. Fakat sen de bilirsin ki 3 yanlış bir doğruyu götürür.
+Gidelim efendimiz.
-Susalım mı Olric? +Konuşsanız ne değişecek efendim... -Hiç bir şey Olric.... +Susalım bir kez daha efendim.. -Cam kırıkları gibidir bazen kelimeler,Olric! +Ağzına dolar insanın ... -Sussan; Acıtır... +Konuşsan; Kanatır... -Susalım bir kez daha Olric...