Demek ki insanlar birbirine ancak muayyen bir hadde kadar yaklaşabiliyor ve ondan sonra , daha fazla sokulmak için atılan her adım daha çok uzaklaştırıyor ..
Ömrümüzü senelere ayırmak da insanların uydurması .. İnsan ömrü doğumdan ölüme kadar uzanan tek bir yoldan ibarettir ve bunun üzerinde yapılan her türlü taksimat sunidir ..