" İnsanoğlu , kimi zaman ,acıya dayanabilir, en ölümcül acıya bile. Ama herkesin asla dayanamacağı , aklından bile geçirmek bile istemeyeceği bir şey mutlaka vardır ..."
" Hükmetmek, acı çektirmekle ve aşağılamakla olur . Hükmetmek, insanların zihinlerini darmadağın etmek , sonrada dileğin gibi yeniden biçimlendirerek bir araya getirmekle olur ... "
" Parti , iktidar olmayı, yalnızca kendi çıkarı için istiyor. Başkalarının iyiliği bizim umrumuzda değil, bizi ilgilendiren yalnızca iktidardır. Servet , lüks uzun yaşamak ya da mutluluk değil yalnızca iktidar salt iktidar..."