...Hayatı iyileştirmek gibi bir düşüncesi olmayan kişilerin sarf ettiği sözlere baktığımızda "biz harikayız, en güzeliz, en doğruyuz" mesajlarını görmekteyiz.
Halbuki bizim toplumumuz alçakgönüllülüğü, başkalarına yardımcı olmayı, kendini geri planda tutmayı önemseyen bir toplumdu.
Kıskanan insan " Keşke onda olan bende de olsa" derken, haset eden kişi "Bende yoksa onda da olmasın"der. Haset duygusunu taşıyan kişinin, başkalarının mutluluğuna, başarısına kesinlikle tahammülü yoktur.