Boğazımızı sıkanlara, gözlerimizi kapatanlara göstermeliyiz ki biz her şeyi görüyoruz, ne aptalız, ne de hayvan; yalnızca yemek değil, yaşamak da istiyoruz, yaşama layık yaratıklar olarak yaşamak!
...Hayatı iyileştirmek gibi bir düşüncesi olmayan kişilerin sarf ettiği sözlere baktığımızda "biz harikayız, en güzeliz, en doğruyuz" mesajlarını görmekteyiz.
Halbuki bizim toplumumuz alçakgönüllülüğü, başkalarına yardımcı olmayı, kendini geri planda tutmayı önemseyen bir toplumdu.