olaydan ziyade çoğunlukla karakterin kendi iç dünyasıyla, kendiyle olan düşüncelerine tanıklık ettiğiniz bi kitap. 30 yaşında dul bi kadının 22 yaşında genç birinden etkilenmeye başlamasını anlatıyor. o zamana göre toplumda bu durumun kötü karşılanacak olması, kendinden yaşça küçük toy ve genç bu kişinin bir gün kendinden daha güzel genç bir kızı bulup kendisini bırakacağı gibi düşüncelere kapılıyor ve her geçen gün kendini yiyip bitirirken sonunda da genci bitiriyor. bence kitabın kısa olmasında tadında olmuş daha uzun olsa sıkabilirdi. bi oturuşta bitirilebilecek bi kitap.