Sev

Bir şeyler yapıyorum, yürüyorum, konuşuyorum, yemek yiyorum yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam, bir boşluk duygusu içinde. Sanki içimde derin bir hiçlik var.
Reklam
Bütün bunlar olurken bu kadar dinin tanrısı ne yapıyordu diye sordum kendime ve cevabı buldum. Tanrı o sırada dinleniyordu çünkü yedinci gündü, altı günde evreni yaratmıştı ve yedinci gün dinlenmeye çekilmişti. Herhalde bu yüzden çığlıkları duymamıştı.
Bir yer var Iyiliğin ve kötülüğün ötesinde, Seninle orada buluşacağız.
Insanlık diye yücelttigimiz şey aslında ne aşağılayıcı bir kavram

Sev

, bir kitap okudu
Puan vermedi·126 syf.·
2021 2. kitabı
John Steinbeck
8.5/10 · 211,8bin okunma