Ekim ayı TBR(detaylı)
1) Raven Suikastçısı (arkadaşımdan aldım ve umutluyum)
2) Bülbül Kapanı III(bu seriye ölmüşüm zaten açıklamaya gerek yok)
3) Saka ve Sanrı 3 (buna da LİKE diyoruz toksik bir ilişki ve çift taraflı güç, travmalar , ihanetler, mafya hepsi var okuyun)
4) Deliler ve Cellatlar (bu zaten Türk fantastikte bestt seri 4 ü de alaydım keşke diyorum sonra da Canavarın da Kalbi Varmış serisine başlarım )
5) Ateşpare 5 (toksik aşk 2 resmen svs den sonra-çok smut var gereksiz bir tık ama 4 in sonundan sonra almadan duramadım)
6) Kazazede 2 (bir şey demeyeceğim pinterest @su baloncuğu kanalına bakın sustum onun yanında ben baby kalırım)
7) İzler Kalır 2 (bu çok basic bir kurgu ama 1. Kitabın sonu=merakk)
8) Sesini Duyur (bu bilinmiyor ama mükkk ötesi okuyun bunu tamam mı?)
9) Medusa'nın Ölü Kumları 1(yani başlangıçlar iyidir diyorum)
10) Geriye Sadece Karanlık Kaldı( Selin Solaris imzası var burada ve konusunu da beğenmiştim)
11) Âdem ve Havva'nın Günlükleri ( bunu hep merak etmişimdir)
Bayyy bu kadardı belki dahasını da okurum belki liste bitmez💗🌷🌸☺️😜