Erkek cinsinin üyesi olmak dünyadaki en basit şeydir,tek yapmanız gereken bir X,bir de Y kromozomuyla doğmuş olmaktır.Dişi olmak da aynı derecede basittir çünkü bir çift X kromozomu yeterlidir.Buna karşılık,bir adam veya kadın olmak çok ciddi ve karmaşık bir şeydir.