yasin sayın

yasin sayın
@syasins
yüksek lisans
ankara
1 Ocak 1997
3 okur puanı
Şubat 2022 tarihinde katıldı
Doğrusu ne olursa olsun bir şeylerden geçemediğim besbelli. Meselâ, gözden geçemiyorum. Hangi gözden mi? Hani, “Benim gözlerimle işittiğimi, sizler kulaklarınızla göreceksiniz.” demiş ya Beethoven, işte o gözdür benim geçemediğim. Bir gözden bahsediyorum: Sözümün gözünden
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nefret ettiğin insanla iyi geçinme çabasına siz medeniyet diyorsunuz, ben sahtekarlık diyorum.
"İlgi duymuyordum. Hiçbir şeye ilgi duymuyordum. Nasıl kaçabileceğime dair hiç fikrim yoktu. Diğerleri yaşamdan tat alıyorlardı hiç olmazsa. Benim anlamadığım bir şeyi anlamışlardı sanki. Bende bir eksiklik vardı belki de. Mümkündü. Sık sık aşağılık duygusuna kapılırdım. Onlardan uzak olmak istiyordum. Gidecek yerim yoktu ama. İntihar? Tanrım, çaba gerektiriyordu. Beş yıl uyumak istiyordum ama izin vermezlerdi."
Araba süren, yemek yiyen, çocuk sahibi olan, kendilerine en çok benzeyen başkan adayına oy vermek gibi her şeyi yapılabilecek en kötü şekilde yapan götlerden oluşmuş bir toplum
Ne yıldırıcı bir dünyada yaşıyorduk. Her etrafına bakındığında seni nefes bile almadan haklamaya hazır birileri vardı....