"Zor değil mi için acırken gülmeye çalışmak "
"Asıl zor olan ne biliyor musun Kuzey ? Böyle sen ölmüssün ama kimse cenazene gelmiyor . Sen ölüm nasıl bir his biliyor musun ? Öldün , herkes yaşadığını sanıyor . Ruh gibi aralarında dolaşıyorsun , ama kimse seni görmüyor . İşte bu çok zor be Kuzey..."
" Yapma , gözünü seveyim böyle konuşma. "
" Ben öldüm Kuzey , öldüm. "
"Beni sırtımdan vuran o değil sendin " dediğinde öldüm ama belli etmedim .
"Beni kalbimden vuran o değil...sendin " dediğimde ölüm gördüm gözlerinde.Dizlerinin üzerine düşerek belli etti.Bu gece ödeşmiştik. BİTTİ...