Gerçekten şu sitenin bile sapığı, kendini bilmezi var. İçler acısı. Biri çıkar başkasının düşüncesiyle dalga geçer, öteki kadınları rahatsız etmek için elinden geleni yapar. Zihniyet meselesi. Gerçekten insan kendine yakışanı yapıyor. Ben zorbalık yapıyorum, ben taciz ediyorum, ben haddimi aşıyorum demek yok! İnanılmaz. Nasıl insanlarsınız hayret ediyorum!