Diana

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Puan vermedi·192 syf.·
2022 4. kitabı
Rupi Kaur'un diğer kitaplarını okumuş ve beğenmiş olanınız varsa, bu şiir kitabının da, diğerleri kadar güzel olduğunu ve beğenebileceğinizi söyleyebilirim. Ancak Kaur'un ikinci kitabından sonra, bu kitabını biraz "kendini tekrarlamış" olarak buldum. Zor ve sancılı duygularımızı anlatmakta zorlandığımız yerde, Rupi Kaur, kısacık cümlelerle o duyguları özetliyor. "İşte bunu hissediyorum!", "ben de böyle düşünüyorum!" derken buluyorsunuz kendinizi. Bir çırpıda okunan, farklı türdeki yaralarımıza şefkatle dokunan, iyileştirici şiirlere sahip Rupi Kaur. Ve kitaplarındaki çizimleri de bir o kadar güzel! Son olarak, diğer kitaplarına yapılan incelemelerde, Kaur'un şiirlerinin "basit", "abartılmış", "hiçbir şey katmayan" olarak niteleyenler olmuş. Başkasının zevkinden bize ne? Tabiki. Ancak bu şiirlerin "bir şey katmayan" şiirler olduğunu söylemeyi de, haksızlık olarak görüyorum. Ne türden bir katkı aranıyor da, bu şiirlerin içinde bulunamıyor, anlamadım doğrusu. Gerçeklerle yazılmış, açıkça kanayan bir yarayı işaret eden, ortak dertlerimizden ve mücadelelerimizden bahseden Kaur'un, çok şey kattığını düşünüyorum. Yine de, herkesten her şeyi aynı şekilde sevmesini ve düşünmesini beklemek çok hayalci bir yaklaşım olur. O nedenle, dilerim Rupi Kaur'un şiirlerini okurken, en az benim kadar keyif alırsınız. :) "bedenim dipsiz bir kuyu başka dünyalara açılan aramaya gerek yok başka hiçbir yeri ihtiyacım olan her şey daima bende gizli"   – evim
Şiir
Bu Beden Benim EvimRupi Kaur · Pegasus Yayınları · 20221,487 okunma