Şeyma dnmzz

Şeyma dnmzz
@symaa44
Ben kaybetmekten korktuğum herşeyi serbest bıraktım...
önlisans
Malatya
Malatya, 25 Haziran 1995
10 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Prensip
"Tek başına bir şey değilsen başkalarıyla bir şey olamazsın.Tek başına bir 'şey' olmak zorundasın.."
Reklam
"üzülme", dedi. "bazen mecbur kalır insan..."
Edebiyat
Balzac şöyle diyor;
"İnsanlara,onları size nankörlük yapmaya mecbur bırakacak kadar büyük iyiliklerde bulunmayın."
Allah herkesi sevdiğine değil,her koşulda yanında bulabileceğine bağışlasın.Her şey güzelken herkes herkesi seviyor zaten...
Düşünce

Şeyma dnmzz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·84 syf.·
2022 3. kitabı
Şükrü Erbaş
8.6/10 · 16,1bin okunma
Reklam