Sürekli karşıma çıkan bir kitaptı, haliyle okumak istedim. Büyük bi' hüsrandı... Üslubunu mu söylesem, konusunu mu söylesem bilmiyorum, benim için elle tutulur hiçbir yanı yok maalesef. Kitabı bitirmemin tek sebebi, okurken bi anlam veremediğim için acaba sonrasında bir şey mi olacak diye beklememdi. Zaman kaybı