"söylediğim yalanların ya da kırdığım insanların çoğu için pişmanlık duymuyorum. kimi zaman doğru olanı yapmanın hoş görünmediği gerçeğiyle bir sorunum yok. ayrıca kendime merhamet gösteriyorum. çünkü kendime göre nedenlerim olduğunu biliyorum ve buna neden olan bütün düşünce ve hisler doğrultusunda elimden gelenin en iyisini yaptım."