estella goodwinn

"söylediğim yalanların ya da kırdığım insanların çoğu için pişmanlık duymuyorum. kimi zaman doğru olanı yapmanın hoş görünmediği gerçeğiyle bir sorunum yok. ayrıca kendime merhamet gösteriyorum. çünkü kendime göre nedenlerim olduğunu biliyorum ve buna neden olan bütün düşünce ve hisler doğrultusunda elimden gelenin en iyisini yaptım."
Sayfa 32·Kitabı okudu
Reklam
"bir şey için üzülebilirsin ama bu ondan pişmanlık duymanı gerektirmez."
Sayfa 35·Kitabı okudu
"seni sırf benim için yaşamana izin veremeyecek kadar çok seviyorum."
Sayfa 196·Kitabı okudu
"keşke dünya, senin onu gördüğün şekilde olsaydı."
Sayfa 197·Kitabı okudu
"erkek olmanın, son sözü söyleyecek güvene sahip olmanın nasıl bir şey olduğunu merak edersin."
Sayfa 205·Kitabı okudu
Reklam