Nimet Sayın

Nimet Sayın
@synnimet
daisy"
Dikenleri öpeceğiz,güller bile şaşıracak.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
güzeldi yarası vardı güzeldi yarısı vardı ne yarasına merhem ne yarısına diğerini arardı yaralı yarısıydı yalnızdı...
Günlerden sonra bir gün, Şayet sesimi farkedemezsen, Rüzgârların, nehirlerin, kuşların sesinden, Bil ki ölmüşüm. Fakat yine üzülme, müsterih ol; Kabirde böceklere ezberletirim güzelliğini. Ve neden sonra Tekrar duyduğun gün sesimi gök kubbede. Hatırla ki mahşer günüdür, Ortalığa düşmüşüm seni arıyorum.

Nimet Sayın

, bir kitap okudu
Puan vermedi·203 syf.·
2026 4. kitabı
Vejdi Bilgin
8.4/10 · 131 okunma
Kimi günler öylesine yalnızdım ,derdimi babamın fotoğrafına anlatırdım.