Nimet Sayın

Nimet Sayın
@synnimet
daisy"
Gitme dedi kalbim; bu son ayrılığın hüznünü taşıyacak kudreti kalmamıştı. Sükûta sığındım… Ne gitmeye cesaret bulabildim ne kalmaya teslim olabildim. Kaldım; fakat her kalışın derûnunda yarım kalmış bir vedânın izi vardı. Kalp ile akıl arasında bölünmüş sessiz bir hüküm gibi yaşadım. Yüreğin izini süren, aşkın ateşiyle yanar ve hayat bulur. Ben ise zamanın yorduğu idrakle aklın serin yalnızlığına çekildim; hissetmekten ziyade anlamaya mahkûm oldum. Fark ediş arttıkça varlığım eksildi içimde. Sonlu dünyanın ufkunda sonsuz aşkı ararken ânın lütfuna erişemedim. Şimdi bilirim ki — gitmeyişim bir kalış değildi, kalışım ise hiçbir zaman hakiki bir vuslat sayılmadı. 22.02.26/N
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gelirsen köyüm büyür çocuklar da güler dağ eteklerinden ceylanlar da köye iner. Sabah bir demet papatya toplar babam üç öğün oya diye takar tülbentine annem.
"Görünürde her zaman gülümsüyor olsam da içeride çaresiz bir mücadeleyle debeleniyordum."

Nimet Sayın

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
2026 3. kitabı
Osamu Dazai
6.5/10 · 60,4bin okunma
Yarayla alay eder yaralanmamış olan.