Bazı kitapları da sırf sevdiğiniz okudu diye okursunuz, sırf ne hissetmiş olabileceğini anlamak için. Bazen insan türü olmanın yanında sevme fiiline bakış açımız çokça umut verici...
Uzun süre kitap okunduktan sonra günlüğüme yazdığım cümlelerin derin duygularımı nasılda gözler önüne serdiğine şahit oldum. Kitaplar güzel,okumak güzel...
Toprak Ana kitabını okurken nedense hiçbir şekilde kültür şoku yaşamadım. Aytmatov'un betimlemeleri aşırı hoş kullanılan dil gayet sade. İnce bir kitap olmasına rağmen verilen mesaj olsun bende uyandırdığı duygu olsun asla tarif edemem.
Toprak AnaCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 202277,9bin okunma