A.D.

A.D.
@systane
“Herkes kendi yaptıklarını denetlesin. O zaman başkasının yaptıklarıyla değil, yalnız kendi yaptıklarıyla övünebilir.”
Sayfa 453 - Gal.6:4·Kitabı okudu
Din
TUĞBA BAŞAK isimli okura yanıt verildi
A.D.
...de denebilir sanırım😅.