Şaziye ismailoğulları

Şaziye ismailoğulları
@szyism
Geçiyor bir şekilde seni yoran ve başarısızlığa sebep olan faktörler önemli olan kendine yabancilaşmamak ve doğru bildiğinden şaşmamak.
Sevdiğine kıyamamak, o üzülmesin diye üzüldüğünü gizlemek, gülsün diye saçmalamak, velhasıl sevmek güzel bir iştir; hakkı verilince..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen öyle anlar olur ki sessizce izlemek kalır, sana.
İnsan gerçeğin fazlasını kaldıramaz. Onu görmezden gelmenin, tahrif etmenin, kılıfına uydurmanın bir yolunu mutlaka bulur. M. Kemal Sayar
Gül düşer acıyla tanışır Sesini hüzün bürür ozanın Bir şiir kalır, kalırsa eğer Bir de kanayan çığlığı gülün. Ahmet Telli