Kitap imzalatmak için beklediğim sırada önümde durup benimle muhabbet eden bir abla vardı 'Bak eşim yok ortada ben onun bütün akraba düğünlerine aile toplantılarına gidiyorum o benim bir yanıma gelemiyor' dedi. Sonra da 'Benim fotoğrafımı çeker misin? Ben de senin çekerim' dedi. 'Olur' dedim. O abla eşini buldu fotoğrafını da çekti ve beni beklemeden gitti. Ben de kitap imzalatıp döndüm yalnızca. İnsanlar çok kötü.