Bana liseli bir genc kiz tarafindan yazilmis bir kitap izlenimi verdi. Konu bir turlu baglanmadi, sig buldum. Mitolojiyle bir yere cekilmeye calisilmis sadece.
Bu kadar etkilenebilecegimi hic dusunmeden tesadufen alip okudugum bir kitap. Oyle bir anlatimi var ki sizlere nasil aktaracagimi inanin bilemiyorum. Bir ask hikayesinden, denizden, balikciliktan yola cikarak yazilmis ama gozyaslarinizi tutamayabilirsiniz. Duygu aktarimi bana yogun olarak geldi, cok etkilendim son paragrafi dahi bir kac kere okudum...