Bazen seni seviyorum kelimesini her şeyi anlatmak için kullanabilirmişim gibi ya da her şeyi direkt iki kelimeyle anlatıyormuş gibi hissediyorum. Sanki nerede söylense her şeyi özetliyor gibi. Örneğin uzun uzun teselli cümleleri kurmak yerine sadece seni seviyorum diyince karşımdaki kişiye her şeyi hissettirmişim gibi hissediyorum. Ama soru şu onlar hissedebiliyorlar mı?