berfîn

berfîn
@taediumvitea
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yeryüzünde her şey yok olsa da yalnız o kalsa, ben var olmakta devam ederim; başka her şey yerinde dursa yalnız o yok olsa, evren bana tümüyle yabancılaşır. Ben artık bu evrenin bir parçası değilmişim gibi olur.
İkinizi karşılaştırdım. Neden o siz değilsiniz? Neden o sizin gibi değil? Onu sizden daha çok seviyor olsam da, o sizden daha kötü.
Sayfa 76