ona son yazdığım zaman "oyun mu oynuyorsun benimle?" demişti. bundan sonra ona hiçbir şey yazmadım. sanırım tüm dünyanın bir sahne olduğu hayat oyununda "oyun nerede bitiyor, hayat nerede başlıyor, hiç anlamıyorum". üstelik oyunlar arasından en zor oyunu seçmiştik biz kendimize.
"aşk oyunu bunun adı, ayrılınca kalmaz tadı."