Aşk nadir bir şey. Her gün başına gelmiyor adamın. " Sipariş üzerine aşk olmaz." Bütün yaşamı boyunca insan bir ya da iki defa aşk nöbetine tutuluyor. Daha fazla değil.
Bilmezler mi, çaresizlik, kanadı kırıklık nedir, yüreğe düşen köz nedir, hüzün nedir ?
Evet, insan olan bilir bunları. İnsan, duygu ustası .
Aynı şekilde nefes alır, aynı havayı solur. O vakit herkes aynılaşır .
Peki neden bu insanı insandan uzaklaştıran ayrılıklar, bütün bu sınırlar ?