var olmak sancılı bir hal
var olmak istemek daha sancılı
ben olmak nasıl bir hal?
varoluşsal sancılardan bahsetmiyorum
var olmak istiyorum
bir ağaç için güneş olmak gibi
benim var kavramım çetrefilli sanırım
birinin bana muhtaç olması
varmışım gibi hissettiriyor
ama ondan çok
muhtaç olmak istiyorum
gülmeyince gülememek gibi
olur mu öyle saçma şey?
demeyin
isteğim bu
takriben
altmış veyahut yetmiş yıl ömrüm var
ve evet
bu sürede birinin gülümsemesine muhtaç olmak istiyorum
romantik yaklaşmayın meseleye
bu biri
yirmi liraya aldığım süs balığım olabilir
bir kız da
ben olmak böyle bir hal işte
bana asla mantıklı gelmeyen bir hal
başkaları olmak için çabalıyorum
ben olmak sancılı
ben olmayı istemek daha sancılı