İnsan hayatını sonlandırmak eskiden doğanın elindeydi. Ama biz insanlık olarak bunu çaldık. Artık ölüm bizim tekelimizde. Ölümün tek tedarikçisi biziz.
Konu insan ırkı olduğunda, öğrenecek yeni bir şey kalmamıştı. Var oluşumuz hakkında çözülmesi gereken herhangi bir gizem yoktu. Bu da kimsenin bir diğerinden daha önemli olmadığı anlamına geliyordu. Hatta, aslına bakarsanız, herkes eşit derecede işe yaramazdı.