Yeni tanışma postu
2026 da yeni insanlar bulacağı bir iletidir herkes yoruma yazsın
Şiirler 2
Ruhum sesleniyordu iç benliğimden.. Ve onu bir kere duymaya başlayınca her şey değişti hayatımda.. Sonra diğer seslere kapattım kulaklarımı.. Anlamadılar.. Ruhumun dilini ancak ben biliyordum.. Onlar da bilmeliydi kendi dillerini.. Lafızlarla değil, kelamını kalbini.. Izliyordum bir feleğin kuyruğunda otururken alemi.. Fânustaki insanların telaşelerini.. O yüzden mi duyamadılar kendi ruh seslerini.. Ve o yüzden mi anlamadılar beni.. Aralamadılar mı henüz gözlerindeki perdeleri? Nefes alamayacaklarını düşünürken başka misallerde, Aslında nefesleri daralıyordu fânusun içinde.. Özgürlüğü hiç tadmamıştı çünki sıkışan ruhları bedenleri içinde.. Seyahat etmemişlerdi geceleri evrenin sonsuzluklarında.. Sonsuzluğun ufkuna dalmamışlardı odalarında sıkışıp kalanlar rüyalarında. Evet oturdum bir feleğin kuyruğunda bu gece.. Gözledim alemi ve anladım alem benmişim.. Şüheda Kutlu Mantık Budalası Her şeyde akıl arayan akılca noksandır.. Âlemde zerre olan acziyeti ile kibriyâya düşen o kişi; Meydanlarda gülünç sebebi olan meddah ile yeksandır.. Inanmak isteyen için vardır enva-i delâlet; Ancak aslolan kıymet 'ayn' ile görmeden olan imandır.. Bilir misin ki ilâhi intizamdan gâfil Ey kul! Bunlar aklın üstünde bir akıl ile olan nizamdır.. Geldi ise sana bir nişâne; Efdal olan kalbin ile görüp, sükût edip susmandır.. Unutma ben bilirim şiârı apaçık mizâc-ı şeytandandır.. Ve genelde hâkikatı bilenler kâl dilinden uzaktır.. Şüheda Kutlu Gözlem Üzücü gözlemler.. Şiirsel hayranlıklar.. Kış soğuğu gibi berrak ve sert gerçekler..

Serkan KAYA

@Leibnizsirius
·
Şiirler 1-2-3
Sen seçtin yazıldı yazgın Anlarsın balık da kızgın Halık da üzgün Yoktur hata Söner mi söndü demekle O nur-ı na mütenahi Nefesle kabil-i itfa mıdır çerağ-ı ilahi Harabat ehlini hor görme zakir Defineye malik viraneler var Doldurmak için önce boşaltmak lazım. İstenilenden fazlasını verme taşmasın Verme çatlatırsın Bırak hakeden alsın Uça gide can dahi, kuru kala ten dahi, Yunus Emre'm sen dahi, tövbeye gel, tövbeye "İmandır o cevher ki İlâhî ne büyüktür... İmansız olan paslı yürek sînede yüktür!" Geçip âhir bu kesret âleminden Hüdâyî halvet-i sultân’a geldik Nemiz ola Hudâyâ sana lâyık Hemân bir lutf ile ihsâna geldik ((Aziz Mahmud Hüdayi)) Hak tecelli eyleyince her işi asan eder
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herkese merhaba sevgili okurlar.Bugün bir soru cevap postu yayınlamak için geldim.. :) Soru 1:Güncel olarak en sevdiğin beş kitabı söyler misin? Aslında çok bir değişiklik yok ama eski soru cevaplarda ne cevap verdim hatırlamıyorum o yüzden liste şu şekilde: 1-Asi çakıltaşı serisi 2-Yabancı serisi 3-Sevgili limon çiçeği 4-İçimdeki güneş 5-En karanlık günah Soru 2:Yazar olarak gerçekten çok sevdiğin kimler var? Binnur Şafak Nigiz,Öznur Yıldırım,Betül Güçlü,Kübra Kiraz Berk,Sümeyye Demirkan,Fatih Murat Arsal,Danielle Lori,Meghan Quinn,Ali Hazelwood,Işılsu Gültekin,Nagihan Gökçe Kabal,Hümeyra,Ceren Melek,Büşra Köprü,Kübra Nur,Neva Altaj hepsini çok çok seviyorum. Soru 3:Bir ile beş arasında en sevdiğin yayınevleri neler? 1-Dokuz yayınları 2-Martı yayınları 3-Ren yayınları 4-Ephesus yayınları 5-İndigo yayınları Soru 4:Eğer ıssız bir adaya düşsen yanına alacağın iki kitap ne olurdu? Bu çok zor bir soru..O kadar çok seçenek var ki.. Ama gerçekten iki tane şansım varsa sanırım Asi çakıltaşı 3.perde ve Yabancı elyeli alırdım sanırım. Soru 5:Eğer Yıldız Ve Gül kitap olsa hangi yayınevini en çok isterdin? Tabii ki şartlarına bağlı,yani hangi yayınevini iyi tanıyoruz ki?Yalnızca okur olarak fikrimi soruyorsanız sanırım ya dokuz yayınları ya da ren yayınları isterdim. Soru 6:En son hangi kitapları aldın ve gerçekten çok beğendin? En son o kadar çok kitap aldım ki..Ama sanırım en en son alıp en çok beğendiğim kitap on üçü saklamak oldu.Nasıl ağladığımı bir ben bilirim.Hayatımda okuduğum en iyi yabancı kitaplardandı. Soru 7:Yurtdışından bir yazar gelecek olsa hangisini görmeyi en çok isterdin? İki tane var aslında.Danielle Lori ve Meghan Quinn.. Soru 8:Sana göre onsuz yapamayacağın beş kitap hangisi olurdu(yabancı yazarlardan)? 1-Danielle Lori-En karanlık günah 2-Meghan
TANIŞMA POSTU
Merhaba. Nasılsınız? Kuvvetle muhtemel burada benim yaşadığım kasabada yaşayanlarda vardır. Fırtına sokak Pınartepe mahallesi Gürpınar Büyükçekmece'de oturan bir el etsin de tanışak 😉
TANIŞMA POSTU
Bu sefer telefon numaramı yazmayacağım. Nasıl olsa arayan yok. Bu postu benim paylaşımlarıma da her gün beğeni yapan, yorum yapan güzide insanlarda dahil tanışma postu olarak açıyorum. DM açık
TANIŞMA POSTU
Selamın aleyküm hayırlı günler. Gürpınar Büyükçekmece İstanbul'da oturan varsa bu postun altına yazsın tanışalım. Belki de her gün görüyorumdur aval aval milletin yüzüne bakıyorumdur. Gürpınar Büyükçekmece İstanbul'da yaşayan varsa yazsın tanışalım.