Merhaba arkadaşlar, evet anlatış biçimi gayet iyi ve yorucu bir düzen yoktu.
Troya’yı hepimiz biliriz hikayesi hep aklımızda kalmıştır fakat mitoloji ile karışık bir hikaye fakat bu kitapta bir takım olayların ve tabiki yanlış- doğru konusuna değinilmiş yazarımız araştırmasını iyi yapmış eski Hitit tabletlerden de esinlenilmiş ki şayet onlar olmasa hikaye ne kadar doğru bilenemezdi ve bir çok isim Tabiki uydurmaca ki elden ne gelir nereden baksan 2 bin yıl olmuş bazen biraz efsane güzel olur. Okuyun, okutturun, iyi okumalar.
Küçük bir çocuk bir sabah okula geç gelir. Öğretmen sorar: “Niye geç kaldın?”
Çocuk der ki, “Danayı götürmüştüm çektirmeye.” Öğretmen, “Baban bu işi yapamaz mıydı?” der. Çocuk da, “Tabii yapardı ama, ne de olsa bir boğa kadar iyi yapamazdı,” der.