“Ah, aşçılık okulunda öğrendiğimiz bir şey varsa,”-
“O da şudur ki yanık kenarlar ve kayış gibi kekler en
İyilerimizin başına bile gelir. O zaman yapılacak tek şey kolları yeniden sıvayıp başka bir şeye başlamaktır, derim. Düzeltemeyeceğin şeyler için sızlanmanın alemi yoktur!”