Peygamberimiz günde yetm iş kez tövbe ediyor, tarikata tövbeyle giriliyor, zikrin sonu tövbeyle bitiyor. Bu şartlar altında sen nasıl çıkıp “Benim içim tem iz” diyebiliyorsun? Allah dostları b ü tü n öm ürlerini; tekkelerde, çöllerde tasavvuf ve ibadetle “içleri temizlensin" diye harcam am ışlar mı?