“Müslüman, elde asâ, belde divit, başta sarık;
Sonra, sırtında, yedek, şaplı beş on deste çarık;
Altı aylık yolu, dağ taş demeyip, çiğneyerek,
Çin-i Mâçin’deki bir ilmi gidip öğrenecek.”
Bir ergen olarak kitaba kelimenin tam anlamıyla BAYILDIM! Bence bu kitabı başta ergenler ve öğretmenler olmak üzere hayatında en az bir ergen tanıyan herkesin okuması lazım.