örneğin,sonucu çok kanlı olabileceği için kar maskeli iki kişi aralarında konuşurken birbirlerinin ironi yaptığını asla varsaymazdı ki bence iletişim,herhangi bir konuşmadan ironiyi çıkarınca geriye kalan her şeydi.belki de bu insanlarla öylesine iyi anlaşmamın nedeni,aramızda ortak bir nokta olmasıydı.benim yüzümde de mimik yoktu.dolayısıyla hepimiz yüzsüzdük.ve yüzü açık olan insanların yaptığı gibi,birbirimizin ne demek istediğini çözmeye çalışmakla zaman kaybetmiyorduk.onun yerine,duyduklarımızın ne kadarının yalan olduğunu anlamaya çalışıyorduk.