DEMİR

DEMİR
@tarobey
Bir kağıt ve kalem, bir kibritten daha çok yangın çıkartır..
Kapıyı kapattım.. Ve bir hırka gibi bıraktım sevincimi askılığa..
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ölünce sevemezsem seni" diyordu şarkıda. Dünyanın en muazzam korkusu..
Müzik

DEMİR

, bir kitap okudu
Puan vermedi·339 syf.·
30 saatte okudu
·
2021 5. kitabı
Cemil Meriç
8.7/10 · 25,4bin okunma
...Ve keşke Bir şehir olabilseydim ben. O zaman dokunmazdı terk edilmeler içime. Bu yollar benim diyebilirdim. Bu gökyüzü benim. Bu yağmur. Kimse adım basmazdı belki kaldırımlarıma, ama kuşlar dans ederdi üzerimde göç zamanlarında..
Şiir
Filmi başa sarsam.. O birkaç saniyeyi silsem hayatımdan.. Yeniden eski ben olabilir miyim acaba?
İnsan ve Duygular