taskindeniz

taskindeniz
@taskindeniz
“Kitap okumak hususi bir sanattır.” K.Atatürk Kendini onaylamak için değil, kendini yıkmak için, kendini aşmak için oku...
...sorun yüzümüze nasıl yumruk yemeyeceğimizi bilmememiz değildir. Sorun bir noktada, muhtemelen uzun bir süre önce yüzümüze yumruk yemiş olmamız ve vurana aynı yumruğu iade edeceğimize onu hak etmiş olduğumuza karar vermemizdir.
Sayfa 54·Kitabı okudu
Reklam
Doğru olduğunu hissettiğiniz şeyin doğru olduğuna inanırsınız...
Sayfa 43·Kitabı okudu
Dünya iyileştikçe kaybedecek daha çok şeyimiz vardır. Kaybedecek daha çok şeyimiz oldukça daha az umut edecek şeyimiz varmış gibi hissederiz.
Sayfa 26·Kitabı okudu
İlginç bir zamanda yaşıyoruz, maddi olarak her şey tartışmasız bir biçimde öncekinden daha iyi; yine de hepimiz dünyanın sifonu çekilmek üzere dev bir tuvalet olduğunu düşünerek akıllarımızı kaybediyoruz. İşler iyiye gittikçe bizler daha kaygılı ve umutsuz hissediyoruz.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Mutluluğun tersi öfke ya da hüzün değildir. Öfkeli ya da hüzünlü olmanız hala bir şeylere aldırdığınız anlamına gelir. Bunun anlamı bir şeyin hala önemli olmasıdır. Bunun anlamı da hala bir şeylere aldırıyor olmanızdır. Bu bir şey hala anlamlıdır denektir. Bunun anlamı da hala umudunuzun olmasıdır.
Sayfa 19·Kitabı okudu
Reklam