sema

sema
@tassemaa
Olduğunda bir sevin olmadığında bin sevin.
Gerçek aşkı tadan bütün aşıkların, hissettiği asil fedakarlık hissi, tam o anda, telefonun başında, yakıp kavuran odla görkemli nurun iç içe geçtiği bir kasırga biçiminde üzerine inmişti; fark etti ki onun uğruna ölme duygusunu iyi yaşaması ve çok sevmesi lazımdı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
…onda, toprağını bulan çiçeklerde olduğu gibi günbegün serpilip gelişen umulmadık güzellikler keşfediyordu.

sema

, bir kitabı okumaya başladı
Jack London
8.9/10 · 135,3bin okunma

sema

, bir kitap okudu
Puan vermedi·206 syf.·
156 günde okudu
·
Okunma: 25 Mart 2026 21:06
·
2026 1. kitabı
Pierre Franckh
7.5/10 · 26bin okunma
Kötülüğün bedelini kötülük eden görür.