Günaydın. Epey bir zaman oldu görüşmeyeli. Nasılsınız ve gününüz nasıl geçiyor? -Sanırım bunu sormak için biraz erken oldu ama neyse... Rica etsem bana okuyacak kitap önerebilir misiniz? Biraz gizemli, biraz aksiyonlu ve hafif aşk kırıntıları içerse fena olmaz. Yaz tatili başladı ve sanırım güzel bir kitap alışverişi yapmalıyım. Her neyse, umarım mutlu bir yaz tatili yaşarsınız. ^^