Günaydın. Epey bir zaman oldu görüşmeyeli. Nasılsınız ve gününüz nasıl geçiyor? -Sanırım bunu sormak için biraz erken oldu ama neyse... Rica etsem bana okuyacak kitap önerebilir misiniz? Biraz gizemli, biraz aksiyonlu ve hafif aşk kırıntıları içerse fena olmaz. Yaz tatili başladı ve sanırım güzel bir kitap alışverişi yapmalıyım. Her neyse, umarım mutlu bir yaz tatili yaşarsınız. ^^
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Gece... Benimle aynı yatak odasının tavanına bakar, ne bileyim, arada sırada koltukta uyuyakalırsam, kalk yerine yat, der misin? Benimle bir ömür yaşar mısın?"
***
"Hayatımın bütün gecelerini maviye boyar mısın, Gece? Eğer müsaitsen evlenebilir miyiz?