"İnsan yaşarken kıymetini bilmiyor" sözü çoğunlukla geçmiş için söylenir. Peki ya şu an? Şu anda biliyor musun an'ın kıymetini? Çünkü bir saniye sonra bu da geçmişe karışacak. Ve sen yine "kıymetini bilemedik" diyeceksin. O zaman biraz dur ve lütfen şimdinin kıymetini bil. Yaşa ve gülmek için bir neden arama, sadece gül.
Tuğçe
Yaşadığımız her şeyde duygularımıza kapılıp gitmek daha kolay bir yol gibi görünür fakat gerçek şu ki, her şeyin içinde almamız gereken bir ders ya da ruhumuzu tamamlayacak şeyler bulunur.. Ama'lar.. Keşke'ler.. Şöyle olsaydı böyle olurdu gibi cümleler anlamsızdır. Eninde sonunda önemli olan ve bize yaşadığımızı hissettiren tek şey süreçtir, şu an'ın içindeyken yanımıza kâr kalan şey ise o sürecin içinde neler yaşayıp neler öğrendiğimizdir. Sonuç zaten olduğumuz kişidir. Ve her şey olması gerektiği gibi olur.
Tuğçe