Sana daha rahat olduğum bir zamanda neler hissettiğimi yazacağım.
13-14 yaşımdan 30 yaşıma bir akşam el uzatıldı, ucunda sen vardın. Tekrar okumak gerek dedim yine, yeniden.
Yine kendimi anlamaya çalıştığım bir dönemde geldin, 13-14 yaşındayken de hayatı anlamaya çalışıyordum. O zaman karmaşık gelmiştin, hala karmaşıksın sadece elimde daha fazla bilgi var artık insanlığa dair.
Yakında tekrar görüşürüz :)
Nasıl yaşadığıma gelince, sizin kendi yaşamınızda yarıda bıraktığınız şeyleri ben sonuna kadar götürdüm. Üstelik sizler ödlekliğinizi ölçülü davranış sayarak kendi kendinizi aldatıp avunuyorsunuz.