Başkasına yara açılır,
Gelir kanı benden akar,
Başkasının gönlünde insanlar ölür Selâsı aklımda verilir.
Ölen kim olursa olsun,
Gelir benim gönlüme gömülür.
En büyük hatan ne?"diye sorsalar, "İnsan olmak" derim,
Lakin çevreme sorsanız,
Ben insan olmayı bile beceremedim!
Dostum dediğim insanlara göre en büyük sorunum,
Çok merhametli olmam!
Lakin merhameti söküp alırsanız benden,
İşte zaman ben insan olamam!
Başkasının derdi ile dertlenmeyeni,
Zaten ben insan yerine koymam!
Başkasının günahlarını şeytan üstlenirken,
Benim günahlarımın sebebi yine benim,
Siz elimi kanlı gördüğünüz için
"Katil" sandınız beni,
Lakin sırtımdaki bıçakları çıkarırken kesildi ellerim.
Aklımın içinde bilmem kaçıncı dünya savaşı,
Kötüler galip gelmesin diye yitirdim ben aklımı,
Daha ne kadar?
Daha ne kadar
Daha ne kadar yakabilirsiniz ki canımı?