Çoğu kelimenin ne anlama geldiğini bilmediğim için öncelikle zorlandığım bir kitap oldu. Ama bu kitabı bir kenara bırakmama sebep olmadı aksine bir solukta bitirdim diyebilirim. Nerimanın zenginlik arzusu, Şinasi'nin gereksiz sakinliği beni biraz delirtsede sevdiim