Hiç bitmesini istemediğim okuması çok keyifli bir kitaptı. Otobüs yolculuklarıma renk kattı ancak Yaşar Yaşamaz'ın anıları bi hayli komik olunca bende bastım kahkahayı otobüste, bu yüzden insanlar beni deli zannetmiş olabilir :D uzun lafın kısası alın, okuyun,okutun