Kar tatili oldu misler gibi kitap okurum diye sevinirken bir gecede bu kadar kar yağacağını ve perişan olacağımı nerden bilebilirdim. Bu şehrin soğuğuna razıydım da bu kadar çok kar yağması bu yıl bize “hadi ben kaçar” dedirtecek sanırım. Tabi güzelim baharına kanmazsak…
Başka insanlar da benden sonra anlarlar mevcut insan ırkının sakat olduğunu. Anlarlar belki de, delilerin dünyanın gerçek efendileri olma ihtimalini…
Kinyas ve Kayra